Po burmistrzu Złotoryi również złotoryjski starosta chce zatrudnić specjalistę ds. komunikacji społecznej, który miałby się zająć przede wszystkim prowadzeniem polityki informacyjnej powiatu. Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku mają niespełna 2 tygodnie na przygotowanie swojej oferty.
Starostwo Powiatowe w Złotoryi ogłosiło właśnie nabór na podinspektora ds. komunikacji społecznej i promocji. To praca na pełen etat dla osób z wykształceniem wyższym oraz znajomością ustaw o samorządzie powiatowym, o dostępie do informacji publicznej oraz prawa prasowego. Staż na podobnym stanowisku nie jest konieczny, ale z pewnością będzie dodatkowym atutem, podobnie jak umiejętność komunikacji – zarówno pisemnej, jak i werbalnej.
W strukturach organizacyjnych starostwa stanowisko podinspektora ma mieć charakter samodzielny, a zakres obowiązków jest bardzo szeroki. Najogólniej rzecz biorąc, chodzi o koordynowanie polityki medialnej powiatu, czyli te wszystkie zadania, które w podobnych instytucjach zwykle są przypisane rzecznikowi prasowemu. Do najważniejszych należą z pewnością przygotowywanie komunikatów i organizowanie konferencji prasowych czy prowadzenie serwisu internetowego starostwa.
Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie można składać do 2 marca. Więcej informacji o naborze znajduje się TUTAJ.
Urząd powiatowy zatrudni również inspektora w referacie Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności. To także praca na pełen etat. Wśród najważniejszych wymagań wobec kandydatów jest wykształcenie wyższe o kierunku administracyjnym oraz co najmniej 3 lata stażu pracy, w tym minimum rok w jednostkach samorządu terytorialnego. W zakres obowiązków na tym stanowisku wchodzi przede wszystkim sporządzanie protokołów z posiedzeń składu orzekającego.
Starostwo czeka na dokumenty aplikacyjne od osób zainteresowanych podjęciem zatrudnienia do 3 marca. Więcej o zasadach naboru można przeczytać TUTAJ.