Urząd Miejski w Złotoryi zamierza zatrudnić nowego parkingowego. Wystarczy wykształcenie zawodowe. Kandydaci mają czas na złożenie swoich ofert do 27 września.
Ratusz gwarantuje umowę o pracę na czas określony i zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy. Wśród wymagań wobec kandydatów na parkingowego jest wykształcenie średnie lub zawodowe oraz co najmniej 2-letni staż pracy.
Do obowiązków parkingowego należeć będzie: kontrola biletów parkingowych w strefie płatnego parkowania, wystawianie wezwań za nieopłacony postój wraz z wykonaniem dokumentacji zdjęciowej oraz kontrola stanu oznakowania strefy i zgłaszanie nieprawidłowości.
Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny, kserokopie dyplomu potwierdzającego wykształcenie oraz podpisane oświadczenia, które publikujemy w załącznikach) należy złożyć do dnia czwartku 27 września 2018 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego przy pl. Orląt Lwowskich 1 (w sekretariacie), w zaklejonych kopertach, z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko parkingowego”.
Parkingowy to stanowisko utworzone w strukturach UM półtorej roku temu. Dotąd pracowały na nim dwie osoby. Wg złotoryjskiego ratusza, zatrudnienie pracownika regularnie sprawdzającego bilety parkingowe sprawiło, że kierowcy stali się bardziej skłonni do opłacania postoju swoich samochodów na starówce, co z kolei przełożyło się na wyraźny wzrost opłat parkingowych.