Referentów zajmujących się remontami w lokalach komunalnych, miejską infrastrukturą drogową oraz kosztami i wydatkami w jednostkach zatrudni Urząd Miejski w Złotoryi. Chętni mają kilka dni, by złożyć podanie o pracę.
Wszystkie trzy stanowiska urzędnicze to praca na cały etat. Magistrat oczekuje od kandydatów przede wszystkim wykształcenia wyższego I stopnia oraz odpowiedniego doświadczenia zawodowego (np. minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku w jednostce samorządu terytorialnego lub w innym zawodzie odpowiadającym zakresowi obowiązków podanemu w ogłoszeniu o pracę – więcej informacji można znaleźć TUTAJ).
Referent ds. kosztów i wydatków to stanowisko w Wydziale Budżetu i Finansów UM. Do zadań osoby, która podejmie się tego zatrudnienia, będzie należało m.in. prowadzenie księgowości jednostek miejskich, kontrola kompletności i rzetelności dokumentacji finansowej czy sporządzanie sprawozdań budżetowych. Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie UM do 11 października.
Referenci ds. remontów oraz ds. infrastruktury miejskiej będą zatrudnieni w Wydziale Mienia UM. W pierwszym przypadku zakres obowiązków obejmuje m.in. prowadzenie spraw i rozliczeń związanych z utrzymaniem oraz robotami budowlanymi w lokalach i budynkach komunalnych. Drugi z referentów będzie się natomiast zajmował remontami, oznakowaniem, oświetleniem i utrzymaniem dróg na terenie Złotoryi.
Ratusz na zgłoszenia kandydatów do Wydziału Mienia czeka do 15 października.