Wystarczy zamienić klasyczną fakturę, na jej elektroniczny odpowiednik (w formie SMS).
Faktura przesyłana drogą elektroniczną pozwala zaoszczędzić 5 złotych do każdego rachunku, dodatkowo powiadomienia SMS są łatwiej dostępne, a informacja, która dociera do klienta jest krótka, ale precyzyjna. wskazany jest numer faktury oraz kwota do zapłaty wraz z terminem płatności, to wszystko czego potrzeba by być na bieżąco z rachunkami.
Wniosek o e-fakturę dostępny jest na stronie . Można go także odebrać osobiście w Oddziale Wodociągów i Kanalizacji przy ul. Kolejowej 1 w Złotoryi.
RPK zachęca także do rejestracji w IBO (internetowym biurze obsługi), gdzie łatwo można skorzystać z wielu opcji dotyczących płatności, m.in.:
- przekazywać odczyty wodomierzy,
- przeglądać historię wpłat i faktur za wodę i ścieki,
- przeglądać historię wskazań wodomierza,
- analizować zużycia wody i odprowadzonych ścieków,
- weryfikować dane ewidencyjne.
Zarejestrować można się TUTAJ.
W razie pytań lub wątpliwości można zadzwonić pod numery tel.: 76 5065 253, 76 5065 255.