Oferta na majówkę przyciągnęła do najstarszego miasta w Polsce turystów z całej Polski i nie tylko.
Podczas trzech dni funkcjonowania Centrum Informacji Turystycznej 1, 2 i 4 maja (3 maja CIT był organizatorem rajdu „Leszczyna”, o którym pisaliśmy TUTAJ) odwiedziło go niemal pół tysiąca turystów (to spoty wzrost w stosunku do lat poprzednich) m.in. z: Bydgoszczy, Kalisza, Wrocławia, Łodzi, Opola, Gorzowa Wielkopolskiego, Świnoujścia, Gliwic, Poznania, Warszawy, Zielonej Góry oraz z Holandii i Wielkiej Brytanii.
Tegoroczna majówka zbiegła się ze zmianą oferty turystycznej Złotoryi. Bardzo lubiana przez turystów Kopalnia Złota Aurelia w tym sezonie czynna jest siedem dni w tygodniu.
Podczas majowych dni odwiedzający musieli uzbroić się w cierpliwość i postać w kolejce, by zgłębić tajniki tej zabytkowej kopalni. W czwartek odwiedziło ją 70 osób, w piątek 85, a sobotę już 196 osób. To był rekord.
Duże zainteresowanie odnotowano też w Muzeum Złota, gdzie przez weekend odwiedziło to miejsce niemal 400 osób.
– Te wyniki są bardzo miłym zaskoczeniem, a dane pozwolą nam na jeszcze lepsze dostosowanie oferty do potrzeb i oczekiwań naszych odbiorców – mówi Zbigniew Gruszczyński, dyrektor Złotoryjskiego Ośrodka Kultury, w którego strukturach działa Centrum Informacji Turystycznej, Muzeum Złota oraz Kopalnia Złota Aurelia.
Filtry