RPK Partner, miejska spółka zarządzająca wspólnotami mieszkaniowymi, wprowadziła nową formę kontaktu ze swoimi klientami. To Kartoteka On-Line – łatwa w obsłudze strona internetowa, która ma przyspieszyć wymianę informacji. Pozwala ona właścicielowi m.in. na sprawdzenie stanu konta lokalu oraz głosowanie nad wspólnotowymi uchwałami, i to w dowolnej chwili oraz z każdego miejsca na świecie. System powinien się doskonale sprawdzić m.in. podczas ewentualnej powtórki z kwarantanny.
Kartoteka z dostępem przez internet to bardzo wygodne narzędzie. Wystarczy podać login i hasło, by w kilka sekund uzyskać informację o stanie naszych rozrachunków z zarządcą: ile wpłaciliśmy, a ile mamy jeszcze do zapłaty. Do tego otrzymamy wykaz opłat za poszczególne usługi (co jest szczególnie ważne dla tych, którzy do tej pory nie wiedzą jeszcze, ile mają płacić za odbiór odpadów po podwyżce). Poza rubryką „opłaty” są również inne zakładki: „informacje”, „głosowania” i „ankiety”. Można też z poziomu swojego konta napisać zapytanie do zarządcy.
Kartoteka została uruchomiona 1 lipca. – Daliśmy sobie i właścicielom lokali 2 miesiące na przetestowanie oprogramowania. Na adresy e-mailowe mieszkańców, które posiadaliśmy w bazie danych, zostały już rozesłane informacje o kartotece. A tych, którzy jeszcze się nie zapoznali się z nowością, zachęcamy do kontaktu z nami i odbioru loginu oraz hasła przypisanego do lokalu – zachęca Urszula Pawlus, prezeska RPK Partner. Login i hasło można odebrać osobiście w siedzibie spółki przy ul. Kolejowej 1 w Złotoryi (na zapleczu biurowca RPK, koło sądu rejonowego). Uzyskamy je również telefoniczne pod numerami: 537 468 701 lub 530 871 146, ale w tym przypadku musimy podać swoje hasło telefoniczne.
RPK Partner zdecydowało się na wprowadzenie nowych rozwiązań po negatywnych doświadczeniach z pandemii. – Nie wiemy, co przyniesie jesień pod względem epidemicznym. To, co wydarzyło się w marcu i kolejnych miesiącach wiosennych, wszystkich zaskoczyło, a nam mocno pokrzyżowało plany związane m.in. z realizacją remontów i planów gospodarczych, ponieważ nie odbyło się wiele zebrań wspólnot mieszkaniowych. Teraz chcemy być gotowi do pełnej obsługi klientów w sytuacji, gdyby epidemia wróciła i bylibyśmy zmuszeni do ograniczenia kontaktów z mieszkańcami – tłumaczy pani prezes. – Niezależnie od sytuacji, jaka panuje, stawiamy na rozwój naszej spółki i tworzymy nowe możliwości dla właścicieli lokali, gdyż ich wygoda i sprawne funkcjonowanie wspólnot są dla nas priorytetem – dodaje.
W Partnerze są pewni, że internetowa kartoteka zapewni bieżący kontakt z właścicielami lokali i dzięki temu zapobiegnie blokowaniu prac, gdyby doszło ponownie do ograniczeń w funkcjonowaniu administracji. System umożliwia m.in. sprawdzenie zapisów na koncie (zaliczki, wpłaty i obciążenia) oraz informacji o wysokości i składnikach zaliczki. Login z kodem stanowią narzędzie autoryzacyjne, więc będzie można w ten sposób zapoznać się z uchwałami i głosować na nie. Kartoteka daje również dostęp do danych o zarządcy i tablicy ogłoszeń.
Jak uzyskać dostęp do kartoteki? Poprzez stronę internetową spółki (rpkpartner.pl), gdzie znajduje się zakładka KARTOTEKA-ONLINE, lub bezpośrednio pod adresem kartotekaonline.pl.
fot. rpkpartner.pl
Filtry